به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

نماهنگ «زیارت» با صدای سامی یوسف در وصف امام رضا (ع) + شعر

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۱۱ ق.ظ | بازدید: ۵۴۷۴ | دسته بندی: آهنگ‌ و نماهنگ‌

کلیپ زیبای «سامی یوسف» به نام «زیارت» در وصف امام رضا (ع)



دریافت فایل تصویری:

لینک1

لینک2

لینک3

لینک4

لینک5

لینک6

لینک7

لینک8

لینک9

لینک10

لینک11

لینک12


دریافت فایل صوتی:

لینک1

لینک2

لینک3

لینک4

لینک5

لینک6

لینک7

لینک8

لینک9

لینک10

لینک11

لینک12

لینک13

لینک14

لینک15

لینک16


متن این شعر را می‌توانید مشاهده کنید:


دوست دارم نظری شاهد رضوان باشم
آشنای حرم شاه غریبان باشم


دوست دارم همه عمر در این شهر بهشت

زائر و خادم سلطان خراسان باشم


پنجره نور خدا، روضه آمین و دعا

شهر نماز و صلوات، خانه امید شما


گنبد و ایوان طلا، ضریح خورشید ولا

رواق آیینه کجاست، در حرم امام رضا


می‌رسم و بی‌صدا حلقه به در می‌زنم

حلقه زنجیر بر پای سفر می‌زنم


خسته و درمانده‌ام، از همه جا رانده‌ام

قافله زائران، رفته و جا مانده‌ام


پیش نگاه شما، سنگ طلا می‌شود

نذر و نیاز دلم، باز ادا می‌شود


هلهله افتاده در، نغمه نقاره‌ها

عطر شفا می‌رسد از گل فواره‌ها


می‌رسم و بی‌صدا حلقه به در می‌زنم

حلقه زنجیر بر پای سفر می‌زنم


آمده‌ام پیش تو سفره دل وا کنم

گمشده‌ام را مگر پیش تو پیدا کنم


چشمه چشمان من، نور ندارد ولی

نور خدا را به من، هدیه بده یا علی


آهوی دل آمده سوی تو دامن کشان

ضامن آهو بده خط امانی به ما


می‌رسم و بی صدا حلقه به در می‌زنم

حلقه زنجیر بر پای سفر می‌زنم


خسته و درمانده‌ام، از همه جا رانده‌ام

قافله زائران، رفته و جا مانده‌ام

نظرات  (۳)

سید سعید باباییان ۲۴ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۵۹
سلام همسنگری
طاعات قبول
اگر زحمتی نیست
بنده را دنبال کنید
http://babaian.blog.ir/
مؤفق و سربلند باشید
یا زهرا سلام الله
جنبش اینترنتی ناطق ۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۷
بسیار زیبا بود.
سنگ آنتیک ۱۷ دی ۹۶ ، ۱۳:۰۳
سلام وبلاگ خوبی دارید بهتون تبریک میگم ممنونم از زحماتتون دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی