به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

کلیپ دعای مضطرانه برای امام عصر(عج)

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۵۵ ب.ظ | بازدید: ۳۱۲۱ | دسته بندی: کلیپ

کلیپ زیبا و تأثیرگذار دعای مضطرانه برای امام عصر از استاد محمد شجاعی



دریافت کلیپ


متن کلیپ:

چند نفر برای آوارگی امام زمان، غصه می‌خورند؟ و واقعاً در رأس همه‌‌ی دعاهاشون، بزرگترین خواسته‌شون این است که خدایا این آقای ما رو از آوارگی در آور.

1175 سال آوارگی، تنهایی، غربت، مظلومیت ...

ما دعا می‌کنیم خدایا این‌هایی که گرفتارند، اسرا، زندانی‌ها رو نجات بده. مگه چند سال اسیر بوده؟ ده سال 15 سال! یک کسی به خاطر بدهی افتاده زندان میگی اون رو نجاتش بدیم زندان نمونه. ما ما اگر یکی از اقوام درجه اولمون بخواد یک شب زندان باشه می‌کشیم خودمون رو، سند می‌گذایم، یک شب زندان باشه بابای من؟!

ما خیلی بی‌غیرتیم!

گذاشتیم 1175 سال، بابامون تو زندانه، ککمون هم نمی‌گزه اصلاً، غصه‌اش رو هم نمی‌خوریم، هیچ غصه نمی‌خوریم!

خیلی‌ها با گریه و التماس به من می‌گفتن التماس دعا. می‌گفتیم چشم. بعد می‌گفتن ببین حاج آقا دعا دعا، حاجت ویژه دارم. بعد من من واقعاً بغض گرفته بودم، گفتم کسی هم هست واقعاً برای امام زمان دعا کنه؟ یا نه رسمی دعا می‌کنیم! آقایون می‌‌فرمایند اللهم کل ولیک بخونید، می‌خونیم. سخنران و مداح ما می‌گه خدایا فرج آقا امام زمان رو برسون، ما هم همین جوری می‌گیم الهی آمین!  اما کو سوزش، کو خواسته‌اش...

ما تو عمرمون یک بار اون جوری که برای سرطان خودمون و خانواده‌مون، برای مریضی خودمون و خانواده‌مون، برای قرض خودمون و خانواده‌مون، یک بار با اون سوز تابحال برای امام زمان دعا کردیم؟ یک کسی وجداناً به خودش بگه، بگه من یه بار مثلاً من اون مریضی رو داشتم، یه مشکل حادی داشتم، از خدا دعا می‌کردم، مضطر بودم، یه بار هم برای بابام(امام زمان) این جوری دعا کردم.

اگر امام زمان از ما پرسید تو عمر سی چهل سالتون، بیست سالتون، پنجاه سالتون یه بار برای من این‌جوری دعا کردید؟ این همه من به شما گفتم دعا کنید برای من، چند تا تون برای من دعا کردید؟ چند تا تون قدم برداشتید برای اینکه مشکلات ظهور من رو حل کنید؟ شما اصلاً می‌دونستید من هزار و صد و هفتاد و چند ساله دارم آوارگی تحمل می‌کنم؟

شیعیان، امام زمان رو تردش کردن! ترد شده است. واقعاً چه جوری می‌خواد از این ترد شدگی در بیاد؟ کی تردش کرده؟ ما تردش کردیم. نمی‌خواهیم دست از این جنایتمون برداریم؟ دست از این غفلتون نسبت به امام زمان دست برداریم؟ کی می‌خوایم یک کمکی بکنیم به حضرت؟ کی می‌خوایم وجود ما یک باری از دوش حضرت برداره؟ یک خنده‌ای به لب حضرت بیاد، بگه این بچه من، تو غربت و مظلومیت من به فکر من بود، یک سرباز خوب داشتم واقعاً غصه می‌خورد غم‌خوار من بود...

نظرات  (۱)

سلام علیکم؛
مطلب شما در بخش پیوندهای ارسالی قرار گرفت.
با درج لوگو و یا بنر ما در سایتتان به مشهور شدن بخش پیوندهای ارسالی و همچنین مشهور تر شدن خودتان کمک کنید.
چشم براه مطالب خوب شما هستیم.

www.zohur313.com---zohur313.com@chmail.ir

در پناه حق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی