به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

نرم افزار مهدویت، فاطمیه و نوروز 1393

يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳ ق.ظ | بازدید: ۲۲۶۷ | دسته بندی: نرم‌افزار مذهبی

نرم افزار مهدویت، فاطمیه و نوروز 1393

نرم افزار مهدویت، فاطمیه و نوروز 1393 جهت استفاده مبلغان و عموم علاقه مندان در ایام نوروز امسال تولید شد.

این نرم‌افزار در قالب یک سی‌دی متشکل از 9 فایل صوتی به صورت مسابقه‌ای به همت مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم و همکاری ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی کشور و رادیو معارف تنظیم و آماده سازی شده است.

در این نرم‌افزار فایل‌های سخنان امام خمینی رحمه الله و مقام معظم رهبری، علما و مراجع به همراه کلیپ های صوتی مهدوی تواشیح و ... گنجانده شده است.

در این نرم‌افزار، «آداب صله و رحم» با سخنان حجت‌الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز، «احکام سفر» با سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، «علما و مراجع» در رابطه با مهدویت، «کلیپ کودکان و نوجوانان»، «کلیپ ایام فاطمیه» به همراه مسابقه پیامکی گنجانده شده است.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند گزینه مورد نظر را که سوال آن در یکی از این فایلها می باشد را به شماره پیامک 30000552 ارسال نمایند.

در ضمن 14 جائزه نفیس از طرف ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی برای این مسابقه در نظر گرفته شده است. قرعه کشی این مسابقه در دهه مهدویت 1393 برگزار خواهد شد.


جهت دریافت نرم‌افزار با حجم 100 مگابایت از اینجا اقدام کنید.


لازم به ذکر است این فایل به صورت iso می‌باشد و علاقه مندان می‌توانند آن را با نرم‌افزار nero و یا نرم افزارهای مشابه رایت نمایند. همچنین پیشنهاد می‌شود برای بازکردن آن به جای استفاده از نرم افزار سنگین و حجیم نرو(nero)، از نرم‌افزار کم حجم و ساده PowerISO استفاده کنید.

نظرات  (۲)

چون به وصل یار شیرین می روم،
عاشقان را باخبر یکسر کنید


غلامرضا سلطانی ۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۴۷

سلام دوست خوبم

انشالله سال پربرکتی داشته باشی

لطفا به منم سر بزن و اگر خواستی لینک این پستتو در سایتم ثبت کن تا بقیه از طریق وب من وارد وبت بشن و از مطالبت استفاده کنن

راستی میتونی در وب من مطالب امروز دنیای وبو ببینی...

wikilinkes.ir/page/help

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی