به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

دانلود کتاب شش ماه پایانی

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۴ ق.ظ | بازدید: ۱۷۳۸۷ | دسته بندی: کتاب

کتاب شش ماه پایانی (تقویم حوادث شش ماهه پیش از ظهور) 

این روزها حوادث و اتفاقاتی که در گوش و کنار جهان به ویژه در عراق و سوریه و ... در جریان است، باعث شده بسیاری، آن‌ها را از جمله حوادث آخر الزمان و نزدیک به ظهور به شمار آورند.

برای همین دیدیم بد نیست کتاب «شش ماه پایانی» را که با توجه به احادیث ائمه اطهار و پیشگویی معصومین(علیهم الاسلام) به حوادث شش ماه مانده به ظهور پرداخته، را برای عموم قرار دهیم تا با خواندن آن ببینیم آیا واقعاً حوادث رخ داده در عراق و شام و عرستان و سایر ملل اسلامی و غیر اسلامی با حوادث پیش گویی شده مطابقت دارد یا خیر.

کتاب شش ماه پایانی

این کتاب نوشته مجتی السادة است و توسط آقای محمود مطهری‌نیا به فارسی ترجمه شده و انتشارات موعود عصر (هلال) آن را منتشر کرده است. این کتاب هرگز وقتی برای ظهور تعیین نمی‌کند بلکه حوادثی را که روایات در شش ماه قبل از ظهور بیان کرده‌اند را معرفی می‌کند و شرح می‌دهد.


با توجه به اینکه انتشار فایل الکترونیکی این کتاب روی سایت، شرعا مورد رضایت ناشر محترم کتاب نبود، لذا لینک‌های دانلود آن حذف شد.

برای تهیه این کتاب می‌توانید به اینجا(+) یا اینجا(+) مراجعه کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۵
BZ313

نظرات  (۱۵)

سلام و خسته نباشید

بسیار سپاسگزارم بدنبال این کتاب بودم و دانلود کردم

پاسخ:
سلام، ممنون.
ممنون.کتاب رو حدودا سالهای اول دهه 80 خوندم.ولی متاسفانه گمش کرده بودم و اسمشم یادم نبود.
پاسخ:
خواهش می‌کنم
ببخشید فرمت این کتاب چیه و چطور باز میشه
پاسخ:
سلام، این کتاب در قالب چند فایل متنی(doc) می‌باشد که در داخل یک فایل فشرده (rar) قرار گرفته‌اند. بعد از دریافت این فایل باید ابتدا توسط یکی از نرم افزارهای فشرده‌ساز (مثل winrar) از حالت فشرده خارج نمائید و سپس توسط نرم‌افزار آفیس آن‌ها را مطالعه نمائید.
ممنون که کتاب رو در دسترس قرار دادید.
پاسخ:
خواهش می‌کنم.
فایل PDF این کتاب، اختصاصی این سایت است که برای درست کردن آن زمان زیادی هم صرف شده است. ان‌شاءالله مورد استفاده منتظران حضرت قرار بگیرد.
به نام یزدان بخشاینده بخشایشگر
درود بر شما!
یادش به خیر!
از این کتاب دو تا سفارش داده بودم بیارن!
الان هیچ کدومشون در دسترس من نیست!
کتاب زیبا و تکان‌دهنده‌ای هست
امیدوارم که ظهور و فرج امام زمان (ص) و همه مردم خوب خدای خوب به زودی فرا برسد!
بسیار متشکرم.یا حق
پاسخ:
خواهش می‌کنم، حق نگهدارت
سپاسگزارم دوست عزیز.به دنبال این کتاب بودم .شما کمک بزرگی کردین.
در پناه حق باشین
پاسخ:
خواهش می‌کنم
سلام
دانلود این کتاب بااجازه ناشر بوده ومشکل شرعی ندارد؟
پاسخ:
با سلام خدمت شما کاربر گرامی
حقیقتش خود ما به این موضوع توجه نکرده‌ بودیم. اما سؤال شما بهانه‌ای شد برای اینکه این سؤال را مستقیما از ناشر محترم این کتاب (موعود عصر) بپرسیم.
ناشر محترم اعلام نارضایتی کردند و ما نیز طبق وظیفه شرعی این کتاب را از سایت حذف می‌کنیم و همین جا از ناشر این کتاب، پوزش و حلالیت می‌طلبیم.
به ما که رسید ناشر راضی نیس
پاسخ:
شرمنده دوست عزیز، ناشر اعلام کرد تنها درآمد مؤسسه موعود از طریق فروش همین کتب و ... است.
و گفت قرار دادن فایل کتاب‌ها از نظر ما حرام است.
این کتاب قیمت چندانی نداره، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب را خریداری نمائید.
لیلا خانم ۲۳ مهر ۹۴ ، ۲۲:۴۴
سلام 
من مدتها بود ک دنبال این کتاب بودم 
ممنونم ازتون
خدا بهتون اجر بده
سلام میخواستم بدونم این کتاب مال چ انتشاراتی هست
پاسخ:
انتشارات موعود عصر (عج)
سلام.از اینکه تعهد به خرج دادین واقعا ممنونم

لینک دانلود و پی دی اف چرا نیست؟ 

پاسخ:
سلام، با توجه به عدم رضایت ناشر، لینک‌های دانلود حذف شده‌اند.

سلام دانلود کردن کتاب ش عا جایز است؟یعنی ناشر ونویسنده اجازه داده اند؟تشکر یاعلی مددی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی