به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

نماهنگ زیبای آه غفلت (مناجات با خدا) با نوای محمدحسین پویانفر

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲ ق.ظ | بازدید: ۱۵۹۷۴ | دسته بندی: آهنگ‌ و نماهنگ‌

نماهنگ زیبای آه غفلت (مناجات با خدا) با نوای کربلایی محمد حسین پویانفر



دانلود فایل صوتی (حجم: 6.5MB):

لینک1

لینک2

لینک3

لینک4


دانلود فایل تصویری:
لینک1
لینک2
لینک3
لینک4
لینک5

لینک6


شعر:

با آه سرد غفلت
با اشک گرم خجلت
با نفس سرکش خود
آورده‌ام شکایت

از بس گناه کردم
دل را سیاه کردم
عمر عزیز خود را
من صرف آه کردم

آی مهربون، اشک خجالتم را
هر شب گواه کردم
من اشتباه کردم
خود را تباه کردم

خدای من خدای من
خدای من خدای من

گر بر فلک رسیده
آوای یا رب من
جان مرا گناهان
آورده بر لب من

خدای من خدای من
خدای من خدای من

نظرات  (۲)

سلام
ممنون از لطفتان. شما در قسمت همراهان سایت ازکی لینک شدید.
یا  علی.
پاسخ:
سلام
لطف کردید

این مناجات از استاد شهریاره؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی