به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

دانلود کلیپ صوتی انقلابی و پرشور و مهم از استاد پناهیان درباره یمن و آل سعود

پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۲۸ ب.ظ | بازدید: ۳۰۳۲ | دسته بندی: کلیپ

حجت الاسلام پناهیان:

مردم یمن! ما بعد از انقلاب هیچ‌گاه مانند امروز که قیام شما را می‌بینیم، خشنود نبوده‌ایم

یقین داریم شما تا آزادی مکه و مدینه از پای نخواهید نشست

تکفیری‌ها مقدمات سفیانی و شما مقدمات یمانی را ایجاد کردید

شما با مظلومیت‌تان، حتی ما را از یاوه‌سرایی‌های سازشکاران نجات دادید؛ متشکریم!

افسران - کلیپ  صوتی /  همان آل یهود !


توجه:

محتوای هر دو کلیپ تقریبا یکسان است و از یک سخنرانی تهیه شده است اما میکس آن توسط افراد متفاوتی انجام شده است.


کلیپ اول: 

آل سعود همان آل یهود

لینک1 (حجم: 4.3MB)

لینک2 (حجم: 2.9MB)

لینک3 (حجم: 2.9MB)


کلیپ دوم: 

ما همانطور که منتظر مهدی(عج) هستیم، منتظر یمانی هستیم!

لینک1 (حجم: 4.6MB)

لینک2 (حجم: 4.5MB)

لینک3 (حجم: 2.7MB)

لینک4 (حجم: 2.6MB)

متن سخنرانی:

مردم یمن! ما همان‌گونه که منتظر مهدی(عج) هستیم منتظر یمانی هستیم/تکفیری‌ها مقدمات سفیانی و شما مقدمات یمانی را ایجاد کردید

ما امروز بیشتر از اینکه بیاییم علیه آل سعود فریاد بزنیم یا علیه اسرائیل فریاد بزنیم، که مملکت ما سی و پنج سال شاهد چنین فریادهایی است، امروز آمده‌ایم به اهل یمن مژدۀ فتح و نصرت بدهیم و بگوییم «ای مردمان یمن! ما همان‌گونه که منتظر مهدی(عج) هستیم منتظر یمانی هستیم.»

مرحبا به شما مردم یمن، که اگر تکفیری‌ها به عنوان آخرین ابزار صهیونیست‌ها آمدند و مقدمات سفیانی را در منطقه ایجاد کردند، آفرین بر شما باد که مقدمات یمانی را برقرار کردید. چشم تمام مظلومین منطقه و تمام شهدا و مجروحین منطقه به شما مردم یمن است، ای مردم یمن!‌ کار را یکسره کنید و مکه و مدینه را آزاد کنید.

ما امروز بیش از اینکه مرگ بر آل سعود بگوییم، آمده‌ایم درود بر یمنی‌ها بگوییم. ما بیشتر از اینکه مرگ بر صهیونیسم بگوییم و مرگ بر آمریکا بگوییم؛ یعنی دولت صهیونیستی آمریکا، آمده‌ایم درود بر مردم یمن بگوییم، چرا؟ چون مرگ آنان که فرا رسیده است، این مردم یمن هستند که به دل‌های ما امید داده‌اند، این مردم یمن هستند که دارند انتظار را ما را به نتیجه می‌رسانند.

مردم یمن!‌ بزرگترین مشکلی که شما ندارید، سیاستمداران سازشکار است/ مکه و مدینه را آزاد کنید که امروز راه قدس از مکه و مدینه می‌گذرد

مردم یمن! بزرگترین امتیازی که شما دارید ایمان خالص و روحیۀ سلحشوری است که دارید، و بزرگترین مشکلی که شما ندارید سیاستمداران سازشکار است. مردم یمن!‌ مکه و مدینه را آزاد کنید که امروز راه قدس از مکه و مدینه می‌گذرد!

اگر امام ما روزی فرمودند: «راه قدس از کربلا می‌گذرد» کربلا آزاد و منتظر است، برای اینکه این راه باز شود نیاز به بال دیگری بود و هیچ‌کس تصور نمی‌کرد دشمن خبیث ما، خودش مقدمه‌ساز آزادی مکه و مدینه باشد، مردم یمن! قبور مطهر ائمۀ هدی، مضجع نورانی پیغمبر خدا(ص) خانۀ کعبه که در معرض تهدید تکفیری‌ها و داعشی‌هاست، منتظر شماست! می‌دانیم شما اگر اراده کنید و صبر و تدبیر انقلابی شما اجازه دهد یک‌روز بیشتر طول نخواهد کشید که مکه و مدینه را از دست آل یهود آزاد کنید!

مردم یمن! ام‌الفساد منطقه را از میان بردارید/ یقین داریم که مردم یمن تا فتح مکه و مدینه از پای نخواهند نشست

بیش از یکصد سال است که مسلمانان جهان آل یهود یعنی همین آل سعود را مانند خاری در چشم و تیغی در گلو و دشنه‌ای در پهلو، دارند تحمل می‌کنند، مردم یمن! این ام‌الفساد منطقه را از راه بردارید، که در این صورت تمام تکفیری‌ها نابود خواهند شد! مردم یمن! این دشنۀ فرو رفته به قلب جهان اسلام؛ یعنی آل سعود را از پهلوی جهان اسلام بیرون بکشید، بگذارید سر بریده‌های شام و عراق، بگذارید مؤمنان منطقه احساس خلاصی کنند. مردم یمن! چشم‌های ما مردم ایران، دل‌های ما مردم ایران، پشت سر انقلاب و قیام شماست و یقین داریم که شما تا آزادی فتح مکه و مدینه از پای نخواهید نشست!

مردم یمن! شما الان در آغاز مسیر انقلاب‌تان هستید، ولی بدانید در ایران اسلامی ایرانی‌های مؤمن و خونگرم اولین خبری را که در هر نوبت اخبار پیگیری می‌کنند، اخبار شما مردم یمن است. مردم یمن! می‌دانیم به خاطر تدبیر و صبر انقلابی شماست که هنوز جواب آل سعود را نداده‌اید.

مردم یمن! شما با مظلومیت‌تان، حتی ما را از یاوه‌سرایی‌های سازشکاران نجات دادید

مردم یمن! حرکت شما در همین آغاز انقلاب‌تان، برکات فراوانی داشته است، یکی از برکات قیام مردم یمن در همین ایام، این است که یاوه‌سرایی‌های جریان‌های سازشکاری را در تمام بلاد مسلمین حتی در ایران اسلامی، در گلو خفه کرده است. مردم یمن! شما با مظلومیت‌تان حتی ما را از یاوه‌سرایی‌های سازشکاران نجات دادید! شما که آغاز حرکت‌تان این‌قدر بابرکت است وقتی جلوتر بروید چه خواهید کرد!

مردم یمن! شما اگر آل یهود را در منطقه نابود کنید، مردم منطقه از ستم آمریکا و استکبار نجات پیدا خواهند کرد، حتی این باقیماندۀ ستم آمریکا بر ایران اسلامی هم از بین خواهد رفت.  

آل سعود اگر ذره‌ای عقل و تدبیر داشتند، باید می‌آمدند به ایران اسلامی، به مؤمنین عراق، به مظلومین شام التماس می‌کردند و از این‌همه جنایت عذرخواهی می‌کردند تا کمی به بقای خود بیاندیشند و تداوم ببخشند، اما دیگر ذره‌ای عقل و تدبیر هم برای‌شان باقی نمانده است و این ارادۀ خداوند متعال بوده که موجب شده است به دست خودِ دشمنان، گور دشمنان کنده بشود.

مردم یمن! ما بعد از انقلاب هیچ‌گاه مانند امروز که قیام شما را می‌بینیم، خشنود نبوده‌ایم/ امروز مردم مقاوم منطقه و اخیراً یمنی‌ها هستند که به ما عزت و قدرت می‌دهند

مردم یمن! ما بعد از انقلاب هیچ‌گاه مانند امروز که انقلاب شما را می‌بینیم، خشنود نبوده‌ایم. هیچ‌گاه از ثمرات خون شهدای‌مان مانند امروز خشنود نبوده‌ایم که قیام شما را می‌بینیم. اگر امام ما روزی فرمودند که «حج بدون برائت و بدون مرگ بر آمریکا و مرگ بر شوروی قبول نیست» امروز رهبران شما می‌گویند: «نماز بدون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نماز مقبول نیست.»

بعضی از یاوه‌سرایان نگویند که چرا ایران به حمایت از مردم منطقه اقدام می‌کند؟! این مردم لبنان، مردم شام، مؤمنین عراق، مؤمنین بحرین، و مؤمنین تمام بلاد اسلامی، و اخیراً مردم یمن هستند که به ایران اسلامی کمک می‌کنند؛ به ما عزت و قدرت می‌دهند.

مردم یمن! شما بر ما منّت دارید که حق ما را در جهان ثابت کردید/ شما نگذاشتید پرچم استکبارستیزی به زمین بیفتد

ما از شما مردم یمن که بر ما منّت دارید و حق ما را در جهان ثابت کردید، تشکر می‌کنیم. و از شما و تمام خط مقاومت در منطقه سپاسگزاری می‌کنیم که اجازه ندادید پرچم مقاومت در مقابل استکبار زمین بیافتد و همچنان از خون شهدای ما و خون شهدای خودتان محافظت کردید.

مردم یمن! ما شما را دعا می‌کنیم، در هیچ نمازی و در هیچ محفلی نیست که برای شما دعا نکنیم. ما برای کودکان قطعه‌قطعه شدۀ شما اشک می‌ریزیم. امام صادق(ع) فرمود: هر کسی که برای مظلومیت دوستان ما اهل‌بیت(ع) گریه کند مانند این است که برای ما گریه کرده است.

مردم یمن! ما برای مظلومیت شما همان‌گونه اشک می‌ریزیم که برای مظلومیت ائمۀ هدی(ع)

مردم یمن! ما برای مظلومیت شما همان‌گونه اشک می‌ریزیم که برای مظلومیت ائمۀ هدی(ع)؛ اما «لَا یَوْم‏ کَیَوْمِکَ یَا أَبَا عَبْدِ اللَّه‏»

مردم یمن! برای کشته‌های شما، مردم در همه‌جا به خروش آمده‌اند، اما سرهای مطهر اباعبدالله و یارانش را در شهرها گرداندند، هیچ تظاهراتی به نفع حسین(ع) انجام نشد، و هیچ حرکتی به نفع اسیران اهل‌بیت(ع) انجام نشد. امان از غریبیِ حسین(ع)! مردم یمن! شما غریب نیستید، دوران غربت به پایان رسیده است، هیچ‌کس اهل‌بیت شما را به اسارت نمی‌برد. مردان غیور شما از اهل‌بیت شما محافظت می‌کنند. ولی امان از دل زینب(س) دختر علی بن ابیطالب امیرالمومنین(ع) که از این دیار به آن دیار به اسارت رفت و عزت حسین(ع) را حفظ کرد و برای ما راه او را باقی گذاشت.

خدایا! به حق مظلومین منطقه، به حق شهدای مقاومت در طول این سی و پنج سال و حتی قبل از آن، به حق حضرت امام(ره) که بر گردن همۀ جریان مقاومت حق دارد، الساعه نصرت خاص خودت را شامل حال مردم یمن بگردان.

عزیز دل ما، شیخ بزرگواری که در عربستان، اسیر است اسیر آل یهود و آل سعود ملعون است و حکم اعدام او را صادر کرده‌اند، خدایا! مقدمات استخلاص او را فراهم بگردان. مکر دشمنان به خودشان برگردان. خدایا!‌ مقاومت را در هر نقطه‌ای از منطقه که هست، پیروز بگردان. خدایا! هر چه سریع‌تر مقدمات فرج مولای‌مان امام زمان حضرت ولی‌عصر(عج) را برسان. خدایا! دست مجروح رهبر عزیز انقلاب ما هر چه سریع‌تر جلوی دیدگان ما جلوی دیدگان اشکبار ما به دست بابرکت مهدی فاطمه(س) متصل بفرما.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی