به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

سخنرانی «معرفی امام حسین(ع) به همه عالم، مقدمۀ ظهور» - استادپناهیان

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ق.ظ | بازدید: ۲۲۲۱ | دسته بندی: سخنرانی

سخنرانی حجت الاسلام پناهیان با موضوع «معرفی امام حسین(ع) به همه عالم، مقدمۀ ظهور»



  • امام زمان(عج) یک شخصیت جهانی است

    • همه اهل عالم باید ایشان را بشناسند

  • امام زمان(عج) خودشان را به جدشان معرفی می‌کنند

    • اربعین حسین(‌ع) را به اهل عالم معرفی می‌کند

  • همه اهل عالم باید حسین‌(ع) را بشناسند

  • زینب‌س حسین‌(ع) را به اهل عالم معرفی کرد

  • روضه حرکت اسرا در مسیر شام

  • پیاده روی تنها عبادتی که خطر عجب ندارد

  • زینب(‌س) به امید پیاده‌روی‌ اربعین زنده بود


دریافت فایل صوتی:

کیفیت خوب 

کیفیت متوسط


دریافت فایل تصویری:

کیفیت خوب ، لینک کمکی

کیفیت متوسط ، لینک کمکی

 

نظرات  (۲)

صبرم از کاسه دگر لبریز است


 اگر این جمعه نیاید چه کنم ؟!


 آنقدر من خجل از کار خودم


 اگر این جمعه بیاید چه کنم ؟!


علی عبدالکریمی ۰۶ آذر ۹۴ ، ۰۸:۲۵
بسم الله الرحمن الرحیم
در دلم با نفست سوی دیاری بگرفت  کز رخش جلوه گر کون و مکان غائب شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی