به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

تواشیح | ای ماه رجب تو عِطر مهدی داری + شعر

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۱۰ ق.ظ | بازدید: ۳۶۲۳ | دسته بندی: آهنگ‌ و نماهنگ‌

همخوانی بسیار زیبای گروه محراب ویژه ماه رجب

ماه رجب


دریافت صوت:

لینک1

لینک2

لینک3

لینک4

متن شعر:

ای ماه رجب مرا به خود راه بده

راهی تو نشان به سوی آن ماه بده

 

راهی که رسد به خانه‌ی دلدارم

از لطفْ نشان بر من گمراه بده

 

ای ماه رجب به حقّ باقر بر من

درک دو مَه احمد و الله بده

 

ای ماه رجب به حقّ هادی بر من

دوری ز گناه و دل آگاه بده

 

ای ماه رجب جود جوادی داری

یک جرعه به من ز جام آن شاه بده

 

ای ماه رجب تو شهر حیدر هستی

از باب علی مرا به خود راه بده

 

ای ماه رجب تو عِطر مهدی داری

بر من تو نشانْ آن گل دلخواه بده

 

پس یاس بهار فاطمی کی آید

ما را تو رها زین غم جانکاه بده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی