به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

پوستر | ویژگی یاران امام زمان (عج) در روایات آخرالزمان

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۳۱ ب.ظ | بازدید: ۲۵۹۳ | دسته بندی: عکس و پوستر

یاران مهدی(عج)

عصائب گروهی از یاران حضرت مهدی (عج) هستند که دلهای آنان چون قطعه‌های آهن است که هرگز شک و تردید در آنان راه ندارد؛ اعتقاد آنان در مورد خدا از سنگ سخت‌تر است؛ اگر به کوه‌ها هجوم ببرند آن را قطعه قطعه می‌کنند؛ همه مظاهر کفر را از بین می‌برند.

آنان به هنگام نبرد پروانه‌وار شمع وجود امام را در میان گرفته محافظت می‌کنند و هر چه امام اراده کند انجام می‌دهند؛

مردان شب زنده‌داری که شب‌ها نمی‌خوابند و زمزه نمازشان چون نغمه زنبوران از کندو به گوش می‌رسد؛ شب‌ها را با شب زنده‌داری سپری می‌کنند و خدا را برفراز اسبابشان تسبیح میکنند؛ آنان در برابر فرمان امامشان از بنده مطیع مطیع تر هستند.

گویی دل‌هایشان مشعلی نورانی است و ایشان از ترس پروردگار خود نگرانند؛ شعار آنان (یا لثارات الحسین) {ای خون خواهان حسینی} است.

رعب و وحشت آنان مسافت یک ماه جلوتر از خودشان پیش می‌رود و آنان فوج فوج به سوی مولایشان حرکت می‌کنند. خداوند بوسیله ایشان ؛ امام حق را یاری می‌فرماید.

منابع:
اثباه الهداء ج7 ص169
رسالت جهانی حضرت مهدی(عج) {ص 418}

منبع: دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

نظرات  (۱)

سرچشمه فضیلت ها ۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۵۸
با سلام و تشکر و عذرخواهی بابت تاخیر در پاسخ ، امروز شما را لینک کردم ، ولی در اینجا در بین دوستان نامی از ما نیست ، مؤید باشید ،  با تشکر مجدد ؛ سرچشمه فضیلت ها http://sarcheshmeiran.parsiblog.com/ 1395/2/6

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی