به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

تجارت با کریمان | برکات دعای برای فرج

جمعه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۱، ۰۳:۴۹ ب.ظ | بازدید: ۵۸۳ | دسته بندی: کلیپ

به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام 💐

🔹️وقتی طرف حساب، کریم است...

اون کنیزک، یه شاخه گلی برای امام حسن آورد،
حضرت امام حسن (ع) در مقابل یه شاخه گل، این کنیز را در راه خدا آزاد کرد.

اطرافیان تعجب کردند، یابن رسول الله، این یک شاخه گل به شما داده...

فرمود ما اهل بیتی هستیم که به این آیه قرآن مؤدب شدیم که
وَإِذَا حُیِّیتُمْ بِتَحِیَّةٍ فَحَیُّوا بِأَحْسَنَ مِنْهَا
ما باید جواب بهتر به او بدیم،
او شاخه گل به ما داده، به اندازه سرمایه و ضاعت خودش یک شاخه گل داده،
من هم باید او را در راه خدا آزادکنم.

و اما شاخه گل ما...
اگر ما به وجود امام زمان صلوات الله علیه، برای حضرت دعا کردیم، قطعاً امام زمان هم به بهتر از او جواب گوی ماست

می‌خوای آقا دعات کنه، دعای فرج بخوون
اینو خود امام زمان فرموده
هر کی برای ظهور من دعا کند، من هم متقابلاً او را دعا می‌کنم
قطعاً وقتی امام زمان برای ما دعا کند دعای خضرت ولی عصر ردخور ندارد،


این دعاهایی که می‌کنیم اولش برای خودمان خوبه
می‌خوای قلبت روشن بشه، دعای فرج بخوون

کسی که دعا می‌کنه برای حضرت، دعاهای دیگه‌اش هم خدا مستجاب می‌کنه
مایه‌ی استجابت دعاست
محبوب میشه در بین مؤمنین
سبب وسعت روزی و رزق است
این دعا سبب زیاد شدن نعمت‌هاست
مایه‌ی دفع بلاست
عافیت خدا بهش عنایت می‌کنه
خدا غم رو از دلش بیرون میکنه


چرا مغفول مانده دعای بر امام زمان؟
اینا همه برای اینه که ما عشق نداریم،
اگر عشق به امام زمان بشه،
اصلاً عاشق این حرفا سرش نمیشه،
اگه بگن دعا نکن، میگه من عاشقم باید دعا کنم...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی