به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

نماهنگ زیبای «اکه تاریک و تلخ و تنها شدیم...»

يكشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۹:۲۹ ب.ظ | بازدید: ۶۹۶

حاج محمود کریمی

متن شعر:

اگه تاریک و تلخ و تنها شدیم

همه جای خالی نور توئه

اگه درد داریم اگه خسته ایم

دوای تمومش ظهور توئه

خدا عاشقاتو سوا می کنه

شب قدری حاجت روا می کنه

دعای تو پشت سر ماست چون

پدر واسه بچش دعا می کنه

میدونم محاله جوابم کنی

میدونم محاله خرابم کنی

خدا رو چه دیدی شاید هم من و

برای خودت انتخابم کنی

به هر کی بگه چی میخوای از خدا

میگم که سپردم به صاحب زمان

بگن تو مناجات چی میخوای بگی؟

میگم الاَمان الاَمان الاَمان…

بگن آرزوی محالت چیه؟

بگم که بدونم که آقام کجاس…

بگن که چه جوری صداش می زنی

میگم الغیاث الغیاث الغیاث الغیاث…

شب قدر من نور بارون میشه

با ذکری که شیرین تر از عسل

به جای تموم مناجات ها

میگم العجل العجل العجل….

مگه میشه امشب من و رد کنی

مگه میشه امشب من و راه ندی

به شوق تو قرآن و وا می کنم

میگم سیدی سیدی سیدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی