به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

کلیپ «پیام غدیر خم، برای نسل ما!» استاد محمد شجاعی

دوشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۱، ۰۲:۵۵ ب.ظ | بازدید: ۸۹۶ | دسته بندی: کلیپ

دانشگاهِ بدون استاد!

سالهاست این روزها آمده‌اند و رفته‌اند
بی آنکه یادمان بیاید چه گمشده‌ی ارزشمندی داریم!

گمشده‌ای که تمام راه خوشبختی
و مهم‌ترین تکه‌ی پازل معنای زندگیست!

کاش زودتر پیدایش کنیم!

متن کلیپ:

تمام نظام خلقت خدا با «متخصص معصوم» و امام معصوم است که معنادار می‌شود.
مثل دانشگاه هست که حقیقتش و معناش و ارزشش به استادی است که اونجا درس میدن، نه به دانشجویی که چیزی نمیدونه، دانشجو تازه میخواد بره چیزی بشه.

مهمترین اصل در قرآن و در دین و در دیانت، ولایت است
یعنی پذیرش رهبری متخصص معصوم
و اگر کسی اینو نپذیره اساساً نه خدا رو شناخته و نه دین رو شناخته و نه خودش رو شناخته.

هیچ کاری از دست دین برنمیاد بدون متخصص معصوم
لذا در غدیر وقتی پیامبر اعلام می‌کنند
خدا بهش میگه اعلام کن
بَلِّغْ مَا أُنْزِلَ إِلَیْکَ مِنْ رَبِّکَ
حتماً اعلام کن

وَإِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ
اگر متخصص معصوم بعد از خودت رو تعیین نکنی اصلاً به رسالت خدا عمل نکردی.
مردم من، بندگان من، برای من عزیزتر از اون هستند که بی سرپرست، بی امام و بلاتکلیف رها بشن، من بنده‌هام رو دوست دارم.

و وقتی که پیامبر امیرالمؤمنین رو منصوب میکنه این آیه میاد:
الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ
امروز دین رو برای شما کامل کردم

أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی
اتمتمت، تمام یعنی اوج، کمال
دین به کمال خودش و به اوج خودش رسید

رَضِیتُ لَکُمُ الإِسْلاَمَ دِینا
امرز من خدا راضی شدم که اسلام دین مردم باشه
اسلام بدون متخصص معصوم، مرضی خدا نیست.

پیام غدیر اهمیتش این است که همه بفهمن که به متخصص معصوم احتیاج دارن.
همه بفهمن که بزرگترین و مهمترین سؤال روز قیامت، سؤال از ارتباط تو و کیفیت ارتباط تو با آقا امام زمان خودت هست.
امام زمان خودت!

یَوْمَ نَدْعُو کُلَّ أُنَاسٍ بِإِمَامِهِمْ
هر گروهی رو با امامشون محشور میکنن

حضرت فرمود مردم زمان امیرالمؤمنین با امیرالمؤنین مشحور میشن و از اونها سؤال میشه در مورد امیرالمؤمنین،
و مردم زمان حسن(ع) و حسین (ع) با امام خودشون محشور میشن،
و همین طور مردم زمانِ امام زمان با امام زمان، محشور میشن.

عزیزان من! حتماً بدانید مهمترین سؤال قبر و قیامت شما، کیفیت ارتباطتون با متخصص معصوم هست.

از نماز واجب‌تر، از قرآن مهمتر، از روزه مهمتر، از تمام فروع مهمتر، این اصله این فرع نیست اصله، ولایت .

اگر شما از این خان رد شدید مطمئن باشید بقیه خان‌ها ضعف‌هاش، کوتاهی‌هاش جبران میشه
اما اگر تو بقیه خان‌ها، شما به حساب خودتون مؤفق هم عمل کرده باشید، از خان متخصص معصوم اگر نتونید رد بشید هیچ چیز هیچ چیز از شما پذیرفته نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی