به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

کلیپ های صوتی جامعه مهدوی (3)

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۵۶ ب.ظ | بازدید: ۲۲۶۰ | دسته بندی: کلیپ

جامعه مهدوی (3):

امام زمان به خاطر چه کسانی غیب هستند؟

(فرج شخصی)

 جامعه مهدوی


دانلود کلیپ (حجم: 4MB)


یک دقتی بکنید به دل‌هاتون، حرف‌های آقای بهجت خیلی آدم را گرفتار می‌کنه. می‌فرماید: «هر کسی باید به فکر خود باشد و راهی برای ارتباط با حضرت حجت(عج) و «فرج شخصی» خود پیدا کند.» فرج شخصی خود!

حالا آقا امام زمان برای عالم غائبه برای تو هم قائبه؟ فرج تو کی می‌رسه؟ بعد می‌فرماید: «خواه ظهور و فرج آن حضرت دور باشد، یا نزدیک!»

یک بحثی است تحت عنوان فرج شخصی که متفات است با فرج عالم، فرج نوعی، همه ابناء بشر. هر کس دنبال این باشه. بله آقا غائبن، خوب همین؟! بفرمائید شما به کارتون برسید خواهش می‌کنم. حالا ان‌شاءالله تشریف آوردن ما از محضرشون استفاده می‌کنیم. چرا می‌خواهیم منتظر بشیم تا تشریف بیارن؟ می‌تونی یه کاری کنی برای تو تشریف بیارن. تو در محضر حضرت زندگی کنی، حضرت معطل نمی‌کنن دوستان خوبشون رو. تو چرا با آقا زندگی نمی‌کنی؟ لیاقت پیدا کنی آقا بخل ندران.

استاد حضرت امام(ره)، حضرت آیت‌اله شاه‌آبادی که حضرت امام در باره ایشون روحی له فداء مکرر می‌فرمود، جان من به قربانش، چه ارادتی حضرت امام به ایشون داشت، چه عارف بزرگواری.

آقای شاه‌آبادی، آقازاده‌شون می‌فرماید که بعضی از نامه‌ها از بعضی علماء خاص و ویژه به ایشون می‌رسید، ایشون اجازه نمی‌داد این نامه بمونه، وقتی که می‌خوند نامه را ریز می‌کرد، از بین می‌برد که کسی از اطرافیان نامه را نخواند، ما می‌دونیستیم دیگه تقریباً کیا هستن نامه به ایشون می‌دن، ایشون نامه‌اشون را نگه نمی‌دارد. وقتی این عارف جلیل القدر از دنیا رفتن، یکی از اون نامه‌ها لای یکی از کتاب‌های ایشون باقی‌ مانده. ما اون نامه را باز کردیم دیدیم این‌جوری نوشته: "آقای شاه آبادی، این بار که به محضر آقا امام زمان(علیه السلام) رسیدید این سؤال را هم بپرسید، این سؤال را هم بپرسید"

بعضی‌ها برنامه دارن، حالا من نمی‌خوام بحث شرفیابی به محضر حضرت را مطرح کنم. ولی بعضی‌ها خیلی شفاف دارن با آقا زندگی می‌کنن، خوشون می‌فهمند که دارن از عنایت حضرت برخوردار می‌شوند. اصلاً من دیدم می‌گه من فکر کنم آقا تو این چند روز اخیر برای من دعا کرده. بابا آقا که دارن با ما زندگی می‌کنن ما با حضرت زندگی نمی‌کنیم.

نظرات  (۱)

یکی از خواهران طلبه بدلیل بیماری سختی در بستر بیماری
و در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند
خواهرمون (وبلاگ چفیه و پلاک) به کما رفتند.برای بهوش آمدن و سلامتی ایشان دعا کنید
http://chafievapelak.blogfa.com 

پاسخ:
اللهم اشف کل مرضانا به حرمت مولانا الامام مهدی (عجل الله تعالی ظهوره)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی